Het is bijna zo ver!! - Reisverslag uit Prinsenbeek, Nederland van Helen Loenhout - WaarBenJij.nu Het is bijna zo ver!! - Reisverslag uit Prinsenbeek, Nederland van Helen Loenhout - WaarBenJij.nu

Het is bijna zo ver!!

Door: Helen van Loenhout

Blijf op de hoogte en volg Helen

07 September 2014 | Nederland, Prinsenbeek

Het is bijna zo ver!!!
Nog iets meer dan 24 uur en ik ga het grote avontuur aan. Ik vertrek om 15:10 naar Ghana waar ik om 20:00 in Ghanese tijd aan kom. We gaan niet gelijk naar het huisje maar verblijven de eerste nacht in een hotel. Het af kicken van mijn telefoon en internet kan dan pas echt beginnen. De dag na aan komst gaan we nog even shoppen voor de nootzakelijke dingen. Als alle inkopen binnen zijn gaan we een reis van twee uur maken naar het plaatjes Ada waar ik 3 maanden zal gaan verblijven.

De koffers zijn nu helemaal ingepakt en ik zit er al helemaal klaar voor. Vandaag even afscheid nemen van alles. Laatste keer in mijn eigen bed, laatste keer lekker in een warm bad en laten we het eten niet vergeten de kaas vleeswaren en melk. Het gaat nog wel even wennen worden hoor maar gelukkig heb ik de schudde buikjes stroopwafels en drop in mijn koffer zitten we moeten wel iets Nederlands mee nemen.

Ik ga proberen om regelmatig iets op deze site te zetten maar weet nog niet hoe het daar werkt met het internet.

Helen

  • 07 September 2014 - 17:37

    Astrid:

    hé , jullie buurvrouw was dat ook Ada??
    zo nu kan ik jullie volgen, ja iedere dag gaat de computer aan. Heel veel groetjes van Astrid.

  • 07 September 2014 - 22:15

    Hanny:

    spannend hoor, maar ook wel heel leuk. Je zult er zeker ook veel van leren. Heel veel plezier....!

  • 08 September 2014 - 09:20

    Sjakkelien:

    Heel veel plezier, en geniet ervan he. Groetjes Sjakkelien, frank, Renée en Kris

  • 08 September 2014 - 20:05

    Lia Van Loenhout:

    We gaan je zeker volgen, maak er een gezellige maar vooral ook leerzame tijd van! Groetjes van ons vanuit de Beek!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Helen

Actief sinds 18 Aug. 2014
Verslag gelezen: 193
Totaal aantal bezoekers 3601

Voorgaande reizen:

18 Augustus 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

08 September 2014 - 05 December 2014

buitenlandse stage Ghana

Landen bezocht: